Zarząd firmy Mroczkowski Krzysztof PUH Centrum Budownictwa-Dociepleń MROCZKOWSKI - Krzysztof MROCZKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Krzysztof MROCZKOWSKI (CEIDG)
Krzysztof MROCZKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MROCZKOWSKI KRZYSZTOF PUH CENTRUM BUDOWNICTWA-DOCIEPLEŃ MROCZKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. POZNAŃSKA 37, PL-18-400, ŁOMŻA. Główny zakres działalności Krzysztof MROCZKOWSKI to Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych (PKD główne: 41.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność pośredników turystycznych, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania i inne. NIP MROCZKOWSKI KRZYSZTOF PUH CENTRUM BUDOWNICTWA-DOCIEPLEŃ MROCZKOWSKI: 7181608802. REGON MROCZKOWSKI KRZYSZTOF PUH CENTRUM BUDOWNICTWA-DOCIEPLEŃ MROCZKOWSKI: 450196612.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krzysztof MROCZKOWSKI
Więcej informacji o MROCZKOWSKI KRZYSZTOF PUH CENTRUM BUDOWNICTWA-DOCIEPLEŃ MROCZKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.