Zarząd firmy MRM MASTER RADOSŁAW ŚLIWA - RADOSŁAW ŚLIWA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza RADOSŁAW ŚLIWA (CEIDG)
RADOSŁAW ŚLIWA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MRM MASTER RADOSŁAW ŚLIWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-05-10 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. RUSA 13624, PL-61-245, POZNAŃ. Główny zakres działalności RADOSŁAW ŚLIWA to Naprawa mechaniczna i serwisowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 95.31.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP MRM MASTER RADOSŁAW ŚLIWA: 7821327875. REGON MRM MASTER RADOSŁAW ŚLIWA: 30210442100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się RADOSŁAW ŚLIWA
Więcej informacji o MRM MASTER RADOSŁAW ŚLIWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii. Jak wykorzystać dotacje na pociągi bez ryzyka?
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może