Zarząd firmy MoveON! Consulting Radosław Bugaj - Radosław Bugaj, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Radosław Bugaj (CEIDG)
Radosław Bugaj prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MOVEON! CONSULTING RADOSŁAW BUGAJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-12-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JASNA 36/6, PL-43-190, MIKOŁÓW. Główny zakres działalności Radosław Bugaj to Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników (PKD główne: 78.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania, pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność wspomagająca edukację, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych i inne. NIP MOVEON! CONSULTING RADOSŁAW BUGAJ: 6342312444. REGON MOVEON! CONSULTING RADOSŁAW BUGAJ: 38495738700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Radosław Bugaj
Więcej informacji o MOVEON! CONSULTING RADOSŁAW BUGAJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.