Zarząd firmy Move-In Trawowa - Misiewicz Jakub Michał, prezes zarządu
Misiewicz Jakub Michał, prezes zarządu
Wiek firmy:
Wiek:
10 l. 3 mies. 24 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł
Działalność firmy została zawieszona od 2023-12-05
Misiewicz Jakub Michał jest w zarządzie KRS MOVE-IN TRAWOWA
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Misiewicz Jakub Michał jest również w zarządzie MOVE-IN TRAWOWA, która została założona 2015-05-18 i ma siedzibę przy PARKOWA 7, PL-55-114, KRYNICZNO. KRS MOVE-IN TRAWOWA zajmuje się wydobywanie żwiru, piasku, gliny i kaolinu. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: leśnictwo i pozyskiwanie drewna, wydobywanie kamieni ozdobnych, wapienia, gipsu, łupków oraz pozostałych kamieni i skał, pozostałe górnictwo i wydobywanie, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność usługowa wspomagająca pozostałe górnictwo i wydobywanie, produkcja komputerów, wyrobów elektronicznych i optycznych i inne. NIP MOVE-IN TRAWOWA: 9151794793. REGON MOVE-IN TRAWOWA: 361549746.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Misiewicz Jakub Michał
Pozostali członkowie zarządu
Marcin Jerzy Hałaszewski | wiceprezes zarządu |
Więcej informacji o MOVE-IN TRAWOWA
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby