Zarząd firmy MOTOPORTO S.C. ARKADIUSZ KOWALSKI, MICHAŁ KOWALSKI, PIOTR KOWALSKI - ARKADIUSZ KOWALSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ARKADIUSZ KOWALSKI (CEIDG)
ARKADIUSZ KOWALSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MOTOPORTO S.C. ARKADIUSZ KOWALSKI, MICHAŁ KOWALSKI, PIOTR KOWALSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1993-01-02 i ma swoją siedzibę pod adresem 14A/14B, PL-95-081, PAWŁÓWEK. Główny zakres działalności ARKADIUSZ KOWALSKI to Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja maszyn, wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP MOTOPORTO S.C. ARKADIUSZ KOWALSKI, MICHAŁ KOWALSKI, PIOTR KOWALSKI: 7311014539. REGON MOTOPORTO S.C. ARKADIUSZ KOWALSKI, MICHAŁ KOWALSKI, PIOTR KOWALSKI: 47058075000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ARKADIUSZ KOWALSKI
Więcej informacji o MOTOPORTO S.C. ARKADIUSZ KOWALSKI, MICHAŁ KOWALSKI, PIOTR KOWALSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.