Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach |
Działalność PKD:
Firma MOTO PIĄTEK PIOTR PIĄTEK została założona 2014-11-02 i obecnie mieści się przy UL. POMORSKA 10075, PL-25-349, KIELCE. Główna działalność firmy to sprzedaż pozostałych towarów w sklepach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują naprawa artykułów użytkowych, naprawa pojazdów samochodowych, odzież, bez wyrobów futrzarskich, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, różny usługi indywidualne, specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, wykończanie wyrobów włókienniczych, wynajem samochodów bez kierowcy, wyroby dziane, wyroby tekstylne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie MOTO PIĄTEK Piotr Piątek (REGON 26080111200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.