Zarząd firmy MOTO-HIT car dealer & rental DARIUSZ TOSNOWIEC - DARIUSZ TOSNOWIEC, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DARIUSZ TOSNOWIEC (CEIDG)
DARIUSZ TOSNOWIEC prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MOTO-HIT CAR DEALER & RENTAL DARIUSZ TOSNOWIEC, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1993-04-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BOHATERÓW WRZEŚNIA 51A, PL-72-600, ŚWINOUJŚCIE. Główny zakres działalności DARIUSZ TOSNOWIEC to Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek (PKD główne: 45.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych, wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, działalność fotograficzna i inne. NIP MOTO-HIT CAR DEALER & RENTAL DARIUSZ TOSNOWIEC: 8550013650. REGON MOTO-HIT CAR DEALER & RENTAL DARIUSZ TOSNOWIEC: 81039200700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DARIUSZ TOSNOWIEC
Więcej informacji o MOTO-HIT CAR DEALER & RENTAL DARIUSZ TOSNOWIEC
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.