Adres | UL. RUCHLIWA 15, PL-02-182, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
Strona internetowa | moti.net.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej |
Numery rachunków bankowych |
PL45 1750 0009 0000 0000 3153 3597
PL20 1750 0009 0000 0000 3153 3562 |
Działalność PKD:
Firma MOTI została założona 2015-12-16 i obecnie mieści się przy UL. RUCHLIWA 15, PL-02-182, WARSZAWA. Główna działalność firmy to sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują kupno i sprzedaż nieruchomości, magazynowanie paliw gazowych, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, transport drogowy towarów i przeprowadzki. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-09-02.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Moti (REGON 36325299600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.