Zarząd firmy MORMEDIA Studio Filmowo-Reklamowe Bartosz Fórman - Bartosz Fórman, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Bartosz Fórman (CEIDG)
Bartosz Fórman prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MORMEDIA STUDIO FILMOWO-REKLAMOWE BARTOSZ FÓRMAN, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KAROLA LIBELTA 1A2, PL-61-706, POZNAŃ. Główny zakres działalności Bartosz Fórman to Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych (PKD główne: 59.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność związana z projekcją filmów, działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych i inne. NIP MORMEDIA STUDIO FILMOWO-REKLAMOWE BARTOSZ FÓRMAN: 7822350534. REGON MORMEDIA STUDIO FILMOWO-REKLAMOWE BARTOSZ FÓRMAN: 30258151700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Bartosz Fórman
Więcej informacji o MORMEDIA STUDIO FILMOWO-REKLAMOWE BARTOSZ FÓRMAN
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.