Zarząd firmy moodagency TOMASZ SZLUFIK - TOMASZ SZLUFIK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-01-23
Działalność gospodarcza TOMASZ SZLUFIK (CEIDG)
TOMASZ SZLUFIK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MOODAGENCY TOMASZ SZLUFIK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-06-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TYLNA 11, PL-76-004, SIANÓW. Główny zakres działalności TOMASZ SZLUFIK to Pozostała działalność wydawnicza (PKD główne: 58.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim i inne. NIP MOODAGENCY TOMASZ SZLUFIK: 6691334094. REGON MOODAGENCY TOMASZ SZLUFIK: 33125727000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ SZLUFIK
Więcej informacji o MOODAGENCY TOMASZ SZLUFIK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.