Zarząd firmy MONIKA SZLACHCIC NOBLEMAN - MONIKA SZLACHCIC, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MONIKA SZLACHCIC (CEIDG)
MONIKA SZLACHCIC prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MONIKA SZLACHCIC NOBLEMAN, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-12-16 i ma swoją siedzibę pod adresem J.SOWIŃSKIEGO 2, PL-05-820, PIASTÓW. Główny zakres działalności MONIKA SZLACHCIC to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa owoców i warzyw, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP MONIKA SZLACHCIC NOBLEMAN: 5342177158. REGON MONIKA SZLACHCIC NOBLEMAN: 14214858600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MONIKA SZLACHCIC
Więcej informacji o MONIKA SZLACHCIC NOBLEMAN
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.