Zarząd firmy Monika Kubasiak GADGET DAYS - MONIKA KUBASIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MONIKA KUBASIAK (CEIDG)
MONIKA KUBASIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MONIKA KUBASIAK GADGET DAYS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-07-11 i ma swoją siedzibę pod adresem MICKIEWICZA 64, PL-34-200, SUCHA BESKIDZKA. Główny zakres działalności MONIKA KUBASIAK to Sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.79.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP MONIKA KUBASIAK GADGET DAYS: 5521211268. REGON MONIKA KUBASIAK GADGET DAYS: 12071620500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MONIKA KUBASIAK
Więcej informacji o MONIKA KUBASIAK GADGET DAYS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych