Zarząd firmy Monika Gadzinowska - Cukiernia dietetyczna - Monika Gadzinowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Monika Gadzinowska (CEIDG)
Monika Gadzinowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MONIKA GADZINOWSKA - CUKIERNIA DIETETYCZNA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-05-24 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BOHATERÓW WRZEŚNIA 74, PL-72-600, ŚWINOUJŚCIE. Główny zakres działalności Monika Gadzinowska to Produkcja artykułów spożywczych homogenizowanych i żywności dietetycznej (PKD główne: 10.86.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, ruchome placówki gastronomiczne i inne. NIP MONIKA GADZINOWSKA - CUKIERNIA DIETETYCZNA: 8551517654. REGON MONIKA GADZINOWSKA - CUKIERNIA DIETETYCZNA: 52870383300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Monika Gadzinowska
Więcej informacji o MONIKA GADZINOWSKA - CUKIERNIA DIETETYCZNA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.