Zarząd firmy MONIKA DZWONKOWSKA - MONIKA DZWONKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MONIKA DZWONKOWSKA (CEIDG)
MONIKA DZWONKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MONIKA DZWONKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-11-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GEN. KLEMENSA STANISŁAWA RUDNICKIEGO 10/2, PL-01-858, WARSZAWA. Główny zakres działalności MONIKA DZWONKOWSKA to Pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową pozostałych płodów rolnych, żywych zwierząt, surowców dla przemysłu tekstylnego i półproduktów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyspecjalizowaną pozostałych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną, sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych i inne. NIP MONIKA DZWONKOWSKA: 5242718927. REGON MONIKA DZWONKOWSKA: 38727518000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MONIKA DZWONKOWSKA
Więcej informacji o MONIKA DZWONKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych