Zarząd firmy MONIKA BOGUSZ TECHNIK RADIOLOGII USŁUGI MEDYCZNE - Monika Bogusz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Monika Bogusz (CEIDG)
Monika Bogusz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MONIKA BOGUSZ TECHNIK RADIOLOGII USŁUGI MEDYCZNE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WYSOKIE BRZEGI 4, PL-32-600, OŚWIĘCIM. Główny zakres działalności Monika Bogusz to Pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 86.90.E). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja gotowych wyrobów tekstylnych, produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania, produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami. NIP MONIKA BOGUSZ TECHNIK RADIOLOGII USŁUGI MEDYCZNE: 6281989430. REGON MONIKA BOGUSZ TECHNIK RADIOLOGII USŁUGI MEDYCZNE: 12287640400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Monika Bogusz
Więcej informacji o MONIKA BOGUSZ TECHNIK RADIOLOGII USŁUGI MEDYCZNE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.