Firma Mon-Ti W Likwidacji
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja pozostałych wyrobów tekstylnych, gdzie indziej niesklasyfikowana |
Działalność PKD:
Firma MON-TI W LIKWIDACJI została założona 2005-10-06 i obecnie mieści się przy WESTERPLATTE 55, PL-58-100, ŚWIDNICA. Działalność prowadzona przez firmę obejmuje gotowe wyroby metalowe, maszyny specjalnego przeznaczenia, przygotowywanie i podawanie napojów, restauracje i placówki gastronomiczne, skóry wyprawione, torby i wyroby, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, sprzęt transportowy, niesklasyfikowany gdzie indziej, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi reklamowe, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy, wyroby chemiczne, wyroby dziane, wyroby gdzie indziej niesklasyfikowane, wyroby tekstylne, wyroby z drewna, korka i słomy, wyroby z gumy, wyroby z papieru i tektury, wyroby z tworzyw sztucznych. Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2020-06-18.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Mon-Ti W Likwidacji (REGON 02014226200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld