Firma MON-KAS BIS 2 KATARZYNA ROGACKA
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa mięsa i wyrobów z mięsa |
Działalność PKD:
Firma MON-KAS BIS 2 KATARZYNA ROGACKA została założona 2015-09-01 i obecnie mieści się przy UL. LEŚNA 98, PL-42-300, MYSZKÓW. Działalność firmy została zawieszona od 2024-03-31. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa żywności i napojów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fotografia, odzysk surowców wtórnych, pośrednictwo pieniężne, pozostały transport lądowy pasażerski, przetwarzanie odpadów, przygotowywanie i podawanie napojów, rekultywacja i usługi związane z odpadami, restauracje i placówki gastronomiczne, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi reklamowe, usługi związane ze zbieraniem odpadów. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie MON-KAS BIS 2 KATARZYNA ROGACKA (REGON 36235594900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.