Sprawozdania finansowe Mol Coatings
Dane bilansowe MOL COATINGS
|
ROK
|
||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Aktywa razem | 1 313 888,55 | 1 536 112,63 | 1 904 926,91 | 2 647 447,53 | 2 974 261,40 | 2 895 908,38 |
| A. Aktywa trwałe | 0,00 | 82 225,22 | 138 300,28 | 116 945,01 | 184 683,20 | 150 452,00 |
| B. Aktywa obrotowe | 1 313 888,55 | 1 453 887,41 | 1 766 626,63 | 2 530 502,52 | 2 789 578,20 | 2 745 456,38 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| Pasywa razem | 1 313 888,55 | 1 536 112,63 | 1 904 926,91 | 2 647 447,53 | 2 974 261,40 | 2 895 908,38 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | -1 759 541,14 | -1 638 395,65 | -1 437 612,83 | -1 120 305,67 | -1 064 754,18 | -1 114 163,95 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 3 073 429,69 | 3 174 508,28 | 3 342 539,74 | 3 767 753,20 | 4 039 015,58 | 4 010 072,33 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 153 000,00 | 0,00 |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 3 057 115,99 | 3 161 424,59 | 3 332 933,41 | 3 757 849,55 | 3 872 192,29 | 4 000 449,01 |
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Answear.com: Marki premium zaczynają procentować
Zwrot w kierunku wyższej półki przynosi rezultaty widoczne w wynikach. Answear.com pracuje nad efektywnością marketingu, selekcjonuje brandy i przekuwa w zysk wprowadzane zmiany. Planuje też
Rolls-Royce otwiera centrum kompetencji w Krakowie. Rozważa też inwestycje w produkcję obronną
Przemysłowy gigant wkrótce otworzy centrum wsparcia pracowników i swojego globalnego biznesu. To początek nowego rozdziału historii Rolls-Royce’a w Polsce - twierdzi Helen McCabe, członkini zarządu
Jak oszuści manipulują ofiarami scamów
Metoda na policjanta, Blika, wnuczka, prokuratora, policjanta, księdza, bankowca, pracownika skarbówki - scenariuszy ataków jest wiele. Cel - tak zmanipulować człowieka, żeby uwierzył, że kontaktuje