Zarząd firmy mójarchitekt AGNIESZKA SZYPOSZYŃSKA - AGNIESZKA SZYPOSZYŃSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-09-30
Działalność gospodarcza AGNIESZKA SZYPOSZYŃSKA (CEIDG)
AGNIESZKA SZYPOSZYŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MÓJARCHITEKT AGNIESZKA SZYPOSZYŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-01-04 i ma swoją siedzibę pod adresem AL. ALEJA GEN. JÓZEFA HALLERA 130/77, PL-80-416, GDAŃSK. Główny zakres działalności AGNIESZKA SZYPOSZYŃSKA to Działalność w zakresie projektowania wnętrz (PKD główne: 74.13.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, pośrednictwo w zakresie specjalistycznych usług budowlanych, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej wyspecjalizowanej, działalność w zakresie architektury i inne. NIP MÓJARCHITEKT AGNIESZKA SZYPOSZYŃSKA: 7712054036. REGON MÓJARCHITEKT AGNIESZKA SZYPOSZYŃSKA: 36338940700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA SZYPOSZYŃSKA
Więcej informacji o MÓJARCHITEKT AGNIESZKA SZYPOSZYŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach