Sprawozdania finansowe Modus Energy Asset 8
Dane bilansowe MODUS ENERGY ASSET 8
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 6 340,29 | 12 144 303,55 | 13 005 465,47 | 7 381 519,44 | 51 495 436,55 |
A. Aktywa trwałe | 0,00 | 9 291 996,48 | 4 718 442,68 | 4 713 392,68 | 4 713 392,68 |
B. Aktywa obrotowe | 6 340,29 | 2 852 307,07 | 8 287 022,79 | 2 668 126,76 | 46 782 043,87 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - | - |
Pasywa razem | 6 340,29 | 12 144 303,55 | 13 005 465,47 | 7 381 519,44 | 51 495 436,55 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -23 772,17 | -386 865,59 | -2 190 527,60 | -2 976 561,90 | -3 132 709,13 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 30 112,46 | 12 531 169,14 | 15 195 993,07 | 10 358 081,34 | 54 628 145,68 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 5 548 587,59 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 29 212,46 | 12 531 169,14 | 15 195 993,07 | 10 325 609,34 | 48 993 458,09 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.