Zarząd firmy MN Nieruchomości - MARCIN NAJGRODZKI - MARCIN NAJGRODZKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN NAJGRODZKI (CEIDG)
MARCIN NAJGRODZKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MN NIERUCHOMOŚCI - MARCIN NAJGRODZKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA PAWŁA WORONICZA 3347, PL-02-640, WARSZAWA. Główny zakres działalności MARCIN NAJGRODZKI to Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 74.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania i inne. NIP MN NIERUCHOMOŚCI - MARCIN NAJGRODZKI: 7591431728. REGON MN NIERUCHOMOŚCI - MARCIN NAJGRODZKI: 38451737500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN NAJGRODZKI
Więcej informacji o MN NIERUCHOMOŚCI - MARCIN NAJGRODZKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.