Zarząd firmy MMdeco Studio projektu i wyposażenia łazienek Magdalena Pacocha - Magdalena Pacocha, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Magdalena Pacocha (CEIDG)
Magdalena Pacocha prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MMDECO STUDIO PROJEKTU I WYPOSAŻENIA ŁAZIENEK MAGDALENA PACOCHA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-08-09 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GEN. FIELDORFA "NILA" 84E, PL-24-100, PUŁAWY. Główny zakres działalności Magdalena Pacocha to Sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących (PKD główne: 46.44.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, materiałów budowlanych, farb i szkła, działalność w zakresie projektowania wnętrz, pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet), pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych i inne. NIP MMDECO STUDIO PROJEKTU I WYPOSAŻENIA ŁAZIENEK MAGDALENA PACOCHA: 7162678405. REGON MMDECO STUDIO PROJEKTU I WYPOSAŻENIA ŁAZIENEK MAGDALENA PACOCHA: 06171118500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Magdalena Pacocha
Więcej informacji o MMDECO STUDIO PROJEKTU I WYPOSAŻENIA ŁAZIENEK MAGDALENA PACOCHA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.