Zarząd firmy MM AUTOSERWIS Magdalena Zalewska - Magdalena Zalewska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Magdalena Zalewska (CEIDG)
Magdalena Zalewska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MM AUTOSERWIS MAGDALENA ZALEWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-07-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI 472, PL-05-800, PRUSZKÓW. Główny zakres działalności Magdalena Zalewska to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy i inne. NIP MM AUTOSERWIS MAGDALENA ZALEWSKA: 6422581324. REGON MM AUTOSERWIS MAGDALENA ZALEWSKA: 36085238800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Magdalena Zalewska
Więcej informacji o MM AUTOSERWIS MAGDALENA ZALEWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.