| Adres | UL. WARSZAWSKA 96-51, PL-80-180, GDAŃSK | |
| Województwo | pomorskie | |
| Telefon |
|
|
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | mlodemamy.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL47 1950 0001 2006 0038 2081 0002
|
Działalność PKD:
Firma MŁODE MAMY została założona 2016-04-14 i obecnie mieści się przy UL. WARSZAWSKA 96-51, PL-80-180, GDAŃSK. Główna działalność firmy to pomoc społeczna bez noclegów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, wydawanie czasopism i pozostałych periodyków, stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-09-30.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Młode Mamy (REGON 36420694600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.

