Zarząd firmy MKS MEDIA MARTA KREJZLER-STYBLIŃSKA - MARTA KREJZLER-STYBLIŃSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2020-09-30
Działalność gospodarcza MARTA KREJZLER-STYBLIŃSKA (CEIDG)
MARTA KREJZLER-STYBLIŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MKS MEDIA MARTA KREJZLER-STYBLIŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-10-02 i ma swoją siedzibę pod adresem PERKUNA 581, PL-04-180, WARSZAWA. Główny zakres działalności MARTA KREJZLER-STYBLIŃSKA to Działalność związana z tłumaczeniami (PKD główne: 74.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja wyrobów jubilerskich i podobnych, produkcja sztucznej biżuterii i wyrobów podobnych, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych i inne. NIP MKS MEDIA MARTA KREJZLER-STYBLIŃSKA: 5261269198. REGON MKS MEDIA MARTA KREJZLER-STYBLIŃSKA: 14037033000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARTA KREJZLER-STYBLIŃSKA
Więcej informacji o MKS MEDIA MARTA KREJZLER-STYBLIŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Nowy przewoźnik cargo z Chin przyleci do Katowic
Ruch towarowy na lotnisku w Katowicach rośnie, lecz Polska traci rynek przez powolność urzędników i system rozliczeń frachtu. Ruch przejmują porty w Niemczech, Czechach i na Węgrzech.

Deweloperski biznes Mercatora stanie na trzech nogach
Mercator Estates skupia się na mieszkaniach premium i klasy średniej plus, ale zarabia też na działalności finansowej, udzielając pożyczek innym deweloperom. Trzecim filarem będzie budownictwo o

Polonizacja Carrefoura? Marek Sawicki chce, by rząd znalazł pieniądze
Wraca pomysł, by Krajowa Grupa Spożywcza zrzeszająca zakłady produkcyjne weszła w handel detaliczny. W innym razie sklepy francuskiej sieci przejmą zagraniczni potentaci.