Zarząd firmy MJ COMMERCE JANUSZ BUJALSKI - JANUSZ BUJALSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JANUSZ BUJALSKI (CEIDG)
JANUSZ BUJALSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MJ COMMERCE JANUSZ BUJALSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-05-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GEN. SYLWESTRA KALISKIEGO 3918, PL-01-476, WARSZAWA. Główny zakres działalności JANUSZ BUJALSKI to Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: odprowadzanie i oczyszczanie ścieków, wykonywanie instalacji elektrycznych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP MJ COMMERCE JANUSZ BUJALSKI: 5221044429. REGON MJ COMMERCE JANUSZ BUJALSKI: 01136667500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JANUSZ BUJALSKI
Więcej informacji o MJ COMMERCE JANUSZ BUJALSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.