Zarząd firmy MIZO ENTERTAINMENT MOATAZ HAMDY MOHAMED ELMESILHY GOMAA - MOATAZ HAMDY MOHAMED ELMESILHY GOMAA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MOATAZ HAMDY MOHAMED ELMESILHY GOMAA (CEIDG)
MOATAZ HAMDY MOHAMED ELMESILHY GOMAA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MIZO ENTERTAINMENT MOATAZ HAMDY MOHAMED ELMESILHY GOMAA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-03-11 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA KILIŃSKIEGO 35E11, PL-58-100, ŚWIDNICA. Główny zakres działalności MOATAZ HAMDY MOHAMED ELMESILHY GOMAA to Przygotowywanie i podawanie napojów (PKD główne: 56.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, ruchome placówki gastronomiczne, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, pozaszkolne formy edukacji artystycznej, działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych. NIP MIZO ENTERTAINMENT MOATAZ HAMDY MOHAMED ELMESILHY GOMAA: 8842796707. REGON MIZO ENTERTAINMENT MOATAZ HAMDY MOHAMED ELMESILHY GOMAA: 38295517700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MOATAZ HAMDY MOHAMED ELMESILHY GOMAA
Więcej informacji o MIZO ENTERTAINMENT MOATAZ HAMDY MOHAMED ELMESILHY GOMAA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.