Zarząd firmy MIX-JW Jan Wiliński - Jan Wiliński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Jan Wiliński (CEIDG)
Jan Wiliński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MIX-JW JAN WILIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2025-04-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JACKA KURONIA 4LU1, PL-10-166, OLSZTYN. Główny zakres działalności Jan Wiliński to Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych (PKD główne: 59.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, pozostała działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i działalności powiązane, działalność agencji reklamowych, działalność w zakresie projektowania graficznego i komunikacji wizualnej i inne. NIP MIX-JW JAN WILIŃSKI: 7393812269. REGON MIX-JW JAN WILIŃSKI: 541259294.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jan Wiliński
Więcej informacji o MIX-JW JAN WILIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio