Firma Mitura Creative Sales
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych | ||
Działalność PKD:
Firma MITURA CREATIVE SALES została założona 2015-10-06 i obecnie mieści się przy UL. TUŻYCKA 8-6, PL-03-683, WARSZAWA. Główna działalność firmy to pozaszkolne formy edukacji. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, okazjonalne przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering okazjonalny), działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-09-24.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Mitura Creative Sales (REGON 36268243000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
eSky nie zwalnia tempa. Zaproponuje Polakom ofertę Thomasa Cooka
W sezonie zimowym eSky nie będzie odpoczywał — Polacy coraz chętniej wybierają krótkie wyjazdy za granicę. Rosnący ruch ma poprawić wyniki finansowe, a w przyszłym roku do klientów trafi oferta
Catalyst oczkiem w głowie prezesa GPW. "Ma ogromny potencjał wzrostu”
Rynek obrotu papierami dłużnymi to obecnie kluczowy biznes dla Giełdy Papierów Wartościowych. To w tym segmencie GPW chce się najszybciej rozwijać i tu widzi najwięcej szans na poprawę przychodów.
Liderzy potrzebują książek, które pokazują i oswajają przyszłość
Technologie, geopolityka i solidne podstawy z psychologii – tak wygląda mapa lektur, które pomagają zrozumieć złożony świat biznesu – twierdzi Julia Patorska, partnerka i liderka Sustainability &