Firma Miruna Fish
Adres | UL. OSIEDLE RYBACKIE 16K, PL-72-420, DZIWNÓW | |
Województwo | zachodniopomorskie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | mirunafish.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa pozostałej żywności |
Numery rachunków bankowych |
PL58 1140 2004 0000 3912 0703 1570
PL90 1140 2004 0000 3902 7811 5053 |
Działalność PKD:
Firma MIRUNA FISH została założona 2018-10-05 i obecnie mieści się przy UL. OSIEDLE RYBACKIE 16K, PL-72-420, DZIWNÓW. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa żywności i napojów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, doradztwo związane z zarządzaniem, magazynowanie paliw gazowych, pozostała działalność profesjonalna, przetwarzanie ryb i owoców morza, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, transport drogowy towarów i przeprowadzki. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-22.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Miruna Fish (REGON 38150130400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.