Zarząd firmy Mirosława Skowronek Agencja Celna HASKO S.C. - Renata Hajda Mirosława Skowronek - Mirosława Skowronek, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mirosława Skowronek (CEIDG)
Mirosława Skowronek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MIROSŁAWA SKOWRONEK AGENCJA CELNA HASKO S.C. - RENATA HAJDA MIROSŁAWA SKOWRONEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SZKOLNA 15, PL-47-225, KĘDZIERZYN-KOŹLE. Główny zakres działalności Mirosława Skowronek to Działalność pozostałych agencji transportowych (PKD główne: 52.29.C). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe drukowanie, magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów, działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura. NIP MIROSŁAWA SKOWRONEK AGENCJA CELNA HASKO S.C. - RENATA HAJDA MIROSŁAWA SKOWRONEK: 6341837334. REGON MIROSŁAWA SKOWRONEK AGENCJA CELNA HASKO S.C. - RENATA HAJDA MIROSŁAWA SKOWRONEK: 160346119.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mirosława Skowronek
Więcej informacji o MIROSŁAWA SKOWRONEK AGENCJA CELNA HASKO S.C. - RENATA HAJDA MIROSŁAWA SKOWRONEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wojsko zestrzeliło drony. Premier: to prowokacja na dużą skalę
W trakcie nocnego ataku Rosji na Ukrainę kilkanaście dronów wtargnęło w polską przestrzeń powietrzną. Cześć z nich zostało zestrzelonych.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.