Zarząd firmy MIROSŁAWA DUDEK BAR UNIWERSALNY MIMOZA - MIROSŁAWA DUDEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MIROSŁAWA DUDEK (CEIDG)
MIROSŁAWA DUDEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MIROSŁAWA DUDEK BAR UNIWERSALNY MIMOZA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KAROLA MIARKI 26, PL-43-190, MIKOŁÓW. Główny zakres działalności MIROSŁAWA DUDEK to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, ruchome placówki gastronomiczne, przygotowywanie i podawanie napojów. NIP MIROSŁAWA DUDEK BAR UNIWERSALNY MIMOZA: 6461060629. REGON MIROSŁAWA DUDEK BAR UNIWERSALNY MIMOZA: 24131069100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MIROSŁAWA DUDEK
Więcej informacji o MIROSŁAWA DUDEK BAR UNIWERSALNY MIMOZA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.