Firma Mirosław Zapaśnik PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE DREW-MIR
Mirosław Zapaśnik PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE DREW-MIR
CEIDGAdres | 2, PL-67-112, RÓŻANÓWKA | |
Województwo | lubuskie |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja wyrobów tartacznych |
Działalność PKD:
Firma MIROSŁAW ZAPAŚNIK PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE DREW-MIR została założona 2000-02-01 i obecnie mieści się przy 2, PL-67-112, RÓŻANÓWKA. Działalność firmy została zawieszona od 2024-04-30. Główna działalność firmy to produkcja wyrobów tartacznych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują instalowanie maszyn, sprzętu przemysłowego, naprawa i konserwacja maszyn, roboty wykończeniowe budowlane, rozbiórka i przygotowanie terenu, specjalistyczne roboty budowlane, specjalistyczne roboty budowlane budynków, transport drogowy towarów i przeprowadzki, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy, wyroby gdzie indziej niesklasyfikowane, wyroby z drewna, korka i słomy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Mirosław Zapaśnik PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE DREW-MIR (REGON 97067119200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.