Zarząd firmy Mirosław Wójcik Usługi Transportowo-Handlowe - Mirosław Wójcik, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mirosław Wójcik (CEIDG)
Mirosław Wójcik prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MIROSŁAW WÓJCIK USŁUGI TRANSPORTOWO-HANDLOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1991-07-03 i ma swoją siedzibę pod adresem 88, PL-42-436, KOCIKOWA. Główny zakres działalności Mirosław Wójcik to Sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych (PKD główne: 46.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich i inne. NIP MIROSŁAW WÓJCIK USŁUGI TRANSPORTOWO-HANDLOWE: 6491623468. REGON MIROSŁAW WÓJCIK USŁUGI TRANSPORTOWO-HANDLOWE: 27073410600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mirosław Wójcik
Więcej informacji o MIROSŁAW WÓJCIK USŁUGI TRANSPORTOWO-HANDLOWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych