Zarząd firmy MIROSŁAW WILMA Sklep Spożywczo-Przemysłowy Mirosław Wilma - MIROSŁAW WILMA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MIROSŁAW WILMA (CEIDG)
MIROSŁAW WILMA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MIROSŁAW WILMA SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY MIROSŁAW WILMA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1994-03-17 i ma swoją siedzibę pod adresem 5, PL-84-312, OSKOWO. Główny zakres działalności MIROSŁAW WILMA to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP MIROSŁAW WILMA SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY MIROSŁAW WILMA: 8411001471. REGON MIROSŁAW WILMA SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY MIROSŁAW WILMA: 77074112500000.Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
eSky nie zwalnia tempa. Zaproponuje Polakom ofertę Thomasa Cooka
W sezonie zimowym eSky nie będzie odpoczywał — Polacy coraz chętniej wybierają krótkie wyjazdy za granicę. Rosnący ruch ma poprawić wyniki finansowe, a w przyszłym roku do klientów trafi oferta
Catalyst oczkiem w głowie prezesa GPW. "Ma ogromny potencjał wzrostu”
Rynek obrotu papierami dłużnymi to obecnie kluczowy biznes dla Giełdy Papierów Wartościowych. To w tym segmencie GPW chce się najszybciej rozwijać i tu widzi najwięcej szans na poprawę przychodów.
Liderzy potrzebują książek, które pokazują i oswajają przyszłość
Technologie, geopolityka i solidne podstawy z psychologii – tak wygląda mapa lektur, które pomagają zrozumieć złożony świat biznesu – twierdzi Julia Patorska, partnerka i liderka Sustainability &