Zarząd firmy MIROSŁAW WIATER MAKLER ŻEGLUGOWY - MIROSŁAW WIATER, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MIROSŁAW WIATER (CEIDG)
MIROSŁAW WIATER prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MIROSŁAW WIATER MAKLER ŻEGLUGOWY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem EMILA ZEGADŁOWICZA 8, PL-71-370, SZCZECIN. Główny zakres działalności MIROSŁAW WIATER to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa, produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania, produkcja konstrukcji metalowych i ich części, roboty związane z budową obiektów inżynierii wodnej, roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP MIROSŁAW WIATER MAKLER ŻEGLUGOWY: 8521357424. REGON MIROSŁAW WIATER MAKLER ŻEGLUGOWY: 32021023800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MIROSŁAW WIATER
Więcej informacji o MIROSŁAW WIATER MAKLER ŻEGLUGOWY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.