Zarząd firmy MIROSŁAW ŚNIOTAŁA SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY ŚNIOTAŁA MIROSŁAW - MIROSŁAW ŚNIOTAŁA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MIROSŁAW ŚNIOTAŁA (CEIDG)
MIROSŁAW ŚNIOTAŁA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MIROSŁAW ŚNIOTAŁA SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY ŚNIOTAŁA MIROSŁAW, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-12-29 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NOWA 8, PL-63-430, GLIŚNICA. Główny zakres działalności MIROSŁAW ŚNIOTAŁA to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia, sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP MIROSŁAW ŚNIOTAŁA SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY ŚNIOTAŁA MIROSŁAW: 6221417598. REGON MIROSŁAW ŚNIOTAŁA SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY ŚNIOTAŁA MIROSŁAW: 25076572000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MIROSŁAW ŚNIOTAŁA
Więcej informacji o MIROSŁAW ŚNIOTAŁA SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY ŚNIOTAŁA MIROSŁAW
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych