Zarząd firmy MIROSŁAW RUTKOWSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA AUTO-HOLOWANIE - MIROSŁAW RUTKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-07-01
Działalność gospodarcza MIROSŁAW RUTKOWSKI (CEIDG)
MIROSŁAW RUTKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MIROSŁAW RUTKOWSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA AUTO-HOLOWANIE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GILÓWKA 74, PL-34-700, RABKA-ZDRÓJ. Główny zakres działalności MIROSŁAW RUTKOWSKI to Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy (PKD główne: 52.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność taksówek osobowych, pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany, transport drogowy towarów, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek. NIP MIROSŁAW RUTKOWSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA AUTO-HOLOWANIE: 7351338550. REGON MIROSŁAW RUTKOWSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA AUTO-HOLOWANIE: 49071538600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MIROSŁAW RUTKOWSKI
Więcej informacji o MIROSŁAW RUTKOWSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA AUTO-HOLOWANIE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.