Firma Mirosław Matuszczyk P.H.U.P.
Adres | 1, PL-28-500, GÓRY SIERADZKIE | |
Województwo | świętokrzyskie |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Obróbka i wykończanie wyrobów tartacznych |
Działalność PKD:
Firma MIROSŁAW MATUSZCZYK P.H.U.P. została założona 2007-02-07 i obecnie mieści się przy 1, PL-28-500, GÓRY SIERADZKIE. Główna działalność firmy to produkcja wyrobów tartacznych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują brokerzy energii elektrycznej i gazu, hurtowa sprzedaż wyspecjalizowana, kupno i sprzedaż nieruchomości, pozyskiwanie drewna, roboty budowlane budynków mieszkalnych, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, rozbiórka i przygotowanie terenu, specjalistyczne roboty budowlane, specjalistyczne roboty budowlane budynków, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, usługi przesyłania i dystrybucji energii, usługi związane z rynkiem nieruchomości, usługi związane ze sportem, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wyroby z drewna, korka i słomy, zagospodarowanie terenów zieleni. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Mirosław Matuszczyk P.H.U.P. (REGON 29058788800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje