Zarząd firmy MIROSŁAW MACHERZYŃSKI TRANSPORT CIĘŻAROWY - MIROSŁAW MACHERZYŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MIROSŁAW MACHERZYŃSKI (CEIDG)
MIROSŁAW MACHERZYŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MIROSŁAW MACHERZYŃSKI TRANSPORT CIĘŻAROWY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1993-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOLEJOWA 22E, PL-56-300, SUŁÓW. Główny zakres działalności MIROSŁAW MACHERZYŃSKI to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, naprawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP MIROSŁAW MACHERZYŃSKI TRANSPORT CIĘŻAROWY: 9160004655. REGON MIROSŁAW MACHERZYŃSKI TRANSPORT CIĘŻAROWY: 93011083000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MIROSŁAW MACHERZYŃSKI
Więcej informacji o MIROSŁAW MACHERZYŃSKI TRANSPORT CIĘŻAROWY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.