Adres | BEZPIECZNA 654, PL-51-114, WROCŁAW | |
Województwo | dolnośląskie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | santiago.com.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany |
Numery rachunków bankowych |
PL46 2490 0005 0000 4530 8143 4537
PL53 1930 1190 2220 0265 6964 0005 |
Działalność PKD:
Firma MIROSŁAW KULBIDA SANTIAGO została założona 2001-06-08 i obecnie mieści się przy BEZPIECZNA 654, PL-51-114, WROCŁAW. Główna działalność firmy to pozostały transport lądowy pasażerski. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agenci i organizatorzy turystyki, piloci i przewodnicy turystyczni, pośrednictwo w zakwaterowaniu, przetwarzanie danych i hostingowe, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie MIROSŁAW KULBIDA SANTIAGO (REGON 93281239200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.