Zarząd firmy MIROSŁAW KOZDROŃ FIRMA REMONTOWO-USŁUGOWO-BUDOWLANA KARMAR - MIROSŁAW KOZDROŃ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MIROSŁAW KOZDROŃ (CEIDG)
MIROSŁAW KOZDROŃ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MIROSŁAW KOZDROŃ FIRMA REMONTOWO-USŁUGOWO-BUDOWLANA KARMAR, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-04-11 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. FRYDERYKA CHOPINA 19A10, PL-21-100, LUBARTÓW. Główny zakres działalności MIROSŁAW KOZDROŃ to Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków (PKD główne: 41.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych i inne. NIP MIROSŁAW KOZDROŃ FIRMA REMONTOWO-USŁUGOWO-BUDOWLANA KARMAR: 7141631634. REGON MIROSŁAW KOZDROŃ FIRMA REMONTOWO-USŁUGOWO-BUDOWLANA KARMAR: 06075922100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MIROSŁAW KOZDROŃ
Więcej informacji o MIROSŁAW KOZDROŃ FIRMA REMONTOWO-USŁUGOWO-BUDOWLANA KARMAR
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.