Firma MIROSŁAW HORLA MECHANIKA POJAZDOWA MIROSŁAW HORLA CENTRUM MEDYCZNO REHABILITACYJNE
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostałe badania i analizy techniczne |
Działalność PKD:
Firma MIROSŁAW HORLA MECHANIKA POJAZDOWA MIROSŁAW HORLA CENTRUM MEDYCZNO REHABILITACYJNE została założona 1978-04-13 i obecnie mieści się przy CIESZKOWSKIEGO 100102, PL-62-020, SWARZĘDZ. Główna działalność firmy to badania i analizy techniczne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fizjoterapia, naprawa i konserwacja maszyn, naprawa pojazdów samochodowych, praktyka lekarska, restauracje i placówki gastronomiczne, różny usługi indywidualne, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż paliw do pojazdów na stacjach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie MIROSŁAW HORLA MECHANIKA POJAZDOWA MIROSŁAW HORLA CENTRUM MEDYCZNO REHABILITACYJNE (REGON 00486646900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.