Zarząd firmy MIROSŁAW GAŁKOWSKI ADI-TRANS - MIROSŁAW GAŁKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MIROSŁAW GAŁKOWSKI (CEIDG)
MIROSŁAW GAŁKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MIROSŁAW GAŁKOWSKI ADI-TRANS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1988-06-28 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. RACJONALIZATORÓW 63, PL-41-500, CHORZÓW. Główny zakres działalności MIROSŁAW GAŁKOWSKI to Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy (PKD główne: 52.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP MIROSŁAW GAŁKOWSKI ADI-TRANS: 6271032989. REGON MIROSŁAW GAŁKOWSKI ADI-TRANS: 27111955000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MIROSŁAW GAŁKOWSKI
Więcej informacji o MIROSŁAW GAŁKOWSKI ADI-TRANS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Sejm uchwalił budżet na 2026 rok. Premier: To jest dobry moment dla Polski
W piątek Sejm uchwalił ustawę budżetową na 2026 r. Zgodnie z nią dochody wyniosą 647,2 mld zł, wydatki 918,9 mld zł a deficyt 271,7 mld zł.
Chora ochrona zdrowia, eksport jak feniks z popiołów, Polska w G20
Ile brakuje w NFZ i czy cięcia w służbie zdrowia to jedyny sposób na wyjście z kryzysu? To pytanie zadajemy sobie w najnowszym odcinku. Próbujemy też ustalić, skąd się bierze zadłużenie szpitali i
PKP Cargo liczą na 1,5 mld zł. To rekompensata za przewozy węgla
Poprzedni rząd zmusił spółkę do przewożenia węgla importowanego przez porty morskie. Z tego powodu zaniedbała klientów, którzy w efekcie zrezygnowali z jej usług. Będzie więc ubiegać się o