Zarząd firmy MIROSŁAW FILIPIAK PROFIBUD ZAKŁAD I BIURO OBSŁUGI TECHNICZNEJ BUDOWNICTWA - MIROSŁAW FILIPIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MIROSŁAW FILIPIAK (CEIDG)
MIROSŁAW FILIPIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MIROSŁAW FILIPIAK PROFIBUD ZAKŁAD I BIURO OBSŁUGI TECHNICZNEJ BUDOWNICTWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1992-05-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STANISŁAWA LATWISA 3, PL-60-408, POZNAŃ. Główny zakres działalności MIROSŁAW FILIPIAK to Działalność w zakresie architektury (PKD główne: 71.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, wykonywanie wykopów i wierceń geologiczno-inżynierskich, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, badania i analizy związane z jakością żywności, pozostałe badania i analizy techniczne. NIP MIROSŁAW FILIPIAK PROFIBUD ZAKŁAD I BIURO OBSŁUGI TECHNICZNEJ BUDOWNICTWA: 7810046138. REGON MIROSŁAW FILIPIAK PROFIBUD ZAKŁAD I BIURO OBSŁUGI TECHNICZNEJ BUDOWNICTWA: 63015610200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MIROSŁAW FILIPIAK
Więcej informacji o MIROSŁAW FILIPIAK PROFIBUD ZAKŁAD I BIURO OBSŁUGI TECHNICZNEJ BUDOWNICTWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.