Zarząd firmy MIRAGE Agnieszka Sperska, AM TEAM Agnieszka Sperska, BARBER SHOP Agnieszka Sperska - Agnieszka Sperska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Agnieszka Sperska (CEIDG)
Agnieszka Sperska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MIRAGE AGNIESZKA SPERSKA, AM TEAM AGNIESZKA SPERSKA, BARBER SHOP AGNIESZKA SPERSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-02-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. FILTROWA 7022, PL-02-057, WARSZAWA. Główny zakres działalności Agnieszka Sperska to Sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.77.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność obiektów kulturalnych, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów i inne. NIP MIRAGE AGNIESZKA SPERSKA, AM TEAM AGNIESZKA SPERSKA, BARBER SHOP AGNIESZKA SPERSKA: 9471813285. REGON MIRAGE AGNIESZKA SPERSKA, AM TEAM AGNIESZKA SPERSKA, BARBER SHOP AGNIESZKA SPERSKA: 10014699900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Agnieszka Sperska
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.