Sprawozdania finansowe Mimic Poland
Dane bilansowe MIMIC POLAND
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 325 892,15 | 310 404,96 | 714 656,45 | 276 124,07 | 103 469,14 | 202 647,54 |
A. Aktywa trwałe | 1 336,30 | 1 336,30 | 57 365,25 | 57 365,25 | 0,00 | 0,00 |
B. Aktywa obrotowe | 324 555,85 | 309 068,66 | 657 291,20 | 218 758,82 | 103 469,14 | 202 647,54 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - |
Pasywa razem | 325 892,15 | 310 404,96 | 714 656,45 | 276 124,07 | 103 469,14 | 202 647,54 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -32 895,79 | -53 395,78 | 2 024,33 | -286 326,48 | -416 976,05 | -53 411,97 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 358 787,94 | 363 800,74 | 712 632,12 | 562 450,55 | 520 445,19 | 256 059,51 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | - | - | - | - | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.