Sprawozdania finansowe Mimas Epef
Dane bilansowe MIMAS EPEF
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 26 151 277,96 | 25 522 268,11 | 25 288 961,09 | 19 806 166,39 | 17 615 157,90 | 19 029 394,07 |
A. Aktywa trwałe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
B. Aktywa obrotowe | 26 151 277,96 | 25 522 268,11 | 25 288 961,09 | 19 806 166,39 | 17 615 157,90 | 19 029 394,07 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - | - | - |
Pasywa razem | 26 151 277,96 | 25 522 268,11 | 25 288 961,09 | 19 806 166,39 | 17 615 157,90 | 19 029 394,07 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -2 112 047,87 | -4 551 965,69 | -6 345 260,23 | -9 664 807,10 | -13 103 093,63 | -12 968 483,40 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 28 263 325,83 | 30 074 233,80 | 31 634 221,32 | 29 470 973,49 | 30 718 251,53 | 31 997 877,47 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | - | - | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 28 224 795,83 | - | - | - | - | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.