Zarząd firmy MILANO DESIGN & CONCEPT Marta Sadowska - Marta Sadowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marta Sadowska (CEIDG)
Marta Sadowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MILANO DESIGN & CONCEPT MARTA SADOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-04-17 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ORCHOWIECKA 17, PL-03-161, WARSZAWA. Główny zakres działalności Marta Sadowska to Sprzedaż hurtowa mebli, dywanów i sprzętu oświetleniowego (PKD główne: 46.47.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność pozostałych agencji transportowych, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, sprzedaż hurtowa odpadów i złomu, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP MILANO DESIGN & CONCEPT MARTA SADOWSKA: 9511955058. REGON MILANO DESIGN & CONCEPT MARTA SADOWSKA: 36129448200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marta Sadowska
Więcej informacji o MILANO DESIGN & CONCEPT MARTA SADOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.