Firma Mikomax Warszawa
| Adres | UL. MŁYNARSKA 42, PL-01-171, WARSZAWA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Telefon |
|
|
| Strona internetowa | mikomax.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa mebli biurowych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL73 1050 1012 1000 0090 8232 7637
PL35 2490 0005 0000 4530 9321 5288
PL57 2490 0005 0000 4600 6069 2106
PL64 2490 0005 0000 4600 9006 9885 |
Działalność PKD:
Firma MIKOMAX WARSZAWA została założona 2002-01-17 i obecnie mieści się przy UL. MŁYNARSKA 42, PL-01-171, WARSZAWA. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż hurtowa mebli biurowych, naprawa, konserwacja i instalowanie maszyn i urządzeń, roboty związane z budową obiektów inżynierii lądowej i wodnej, roboty budowlane specjalistyczne, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów samochodowych; usługi naprawy pojazdów samochodowych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-03.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Mikomax Warszawa (REGON 47220289600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
